Доставка і оплата

Доставка

Стандартний час обробки і відправки замовлення 1 - 2 дні.

Ми пропонуємо безкоштовну доставку до відділення "Нової пошти" у Вашому місті за умови повної передоплати і сумі замовлення від 1500 грн., Крім великогабаритних товарів (ковдри, подушки). Вартість доставки великогабаритних товарів оплачується згідно тарифів перевізника. Замовлення буде доставлений в будь-яку точку України протягом кількох днів на вказаний склад компанії «Нова Пошта».

Також ми працюємо з іншими перевізниками, які надають послуги доставки вантажів по Україні: «Укрпошта», «Автолюкс», «Делівері», «Інтайм», «Міст Експрес». Доставка за допомогою цих перевізників проводиться після 100% -ної передоплати за товар. Вартість доставки повідомляє перевізник, згідно своїх тарифів. Питання доставки за допомогою інших перевізників ви можете узгодити за телефонами: (050)-346-27-11, (063)-067-77-17.

Також ви можете замовити адресну доставку. В такому випадку товар отримаєте прямо в руки. Виконується "Новою поштою", послуга оплачується при отриманні.

Термінова відправка-доставка (день в день або на наступний день) узгоджується з менеджером і повністю оплачується покупцем.


Оплата


На даний момент ми працюємо тільки по передоплаті:

   -
на розрахунковий рахунок в банку. (Після оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині з Вами зв'яжеться менеджер і після уточнення деталей замовлення, на e-mail буде відправлений рахунок на оплату в форматі PDF).


  
- на карту Приватбанку (Після оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині з Вами зв'яжеться менеджер і після уточнення деталей замовлення, реквізити для поповнення карти Приватбанку будуть відправлені Вам на телефон SMS).

Уточнити всі питання по оплаті можна за телефонами: (050)-346-27-11, (063)-067-77-17.


Повернення і обмін

Згідно з українським законодавством Ви можете повернути або обміняти протягом 14-ти днів товар неналежної якості або той, який не підійшов Вам, ми ж пропонуємо 30 днів. Товари з дефектами повертаються (або обмінюються) відповідно до закону «Про захист прав споживачів».

Обмін товару відбувається через відправку посилки на наш склад компанії «Нова пошта». Доставку до складу «Нової Пошти» оплачує покупець. Товар, що повертається не може бути відправлений післяплатою.

Звертаємо Вашу увагу, що більшість товарів, представлених в нашому магазині: постільна білизна, подушки, ковдри, пледи, рушники і т.д. - не підлягають поверненню та обміну згідно Закону України «Про захист прав споживачів» (№ 3161-IV від 01.12.2005).

... «Обмін непродовольчого товару належної якості провадиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також товарний чек або касовий чек, видані споживачеві разом з проданим товаром».

... «При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше, ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги».

Ми завжди намагаємося йти на зустріч нашим клієнтам і готові шукати компроміси.

Приємних і вдалих покупок з ТекстильПлюс!

Copyright © 2023 TextilPlus.